maandag 6 januari 2014

In dit eerste blogje zal ik mij even voorstellen:

Ik ben geboren op donderdag 14 november 2013 samen met nog vier zusjes en 1 broertje. Mijn nieuwe baasjes heb ik al vaak gezien en de vorige keer brachten ze speeltjes mee. Leuk!
Als ik wat groter gegroeid ben ga ik op maandag 13 januari 2014 verhuizen naar Friesland, dat wordt meteen mijn eerste keer
 rijden in een auto. Ik zal jullie tegen die tijd laten weten hoe het mij is vergaan. Maar eerst hieronder een paar (baby)kiekjes van mij samen met mijn familie. Als je op de foto's klikt krijg je een vergroting te zien.

Mijn familie, ik ben 2e van links en 2 dgn. oud

Ik ben de derde van links en 4 wkn.




Op de foto boven en onder ben ik 5 wkn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier een reactie. Want vragen staat vrij.
Of heb je misschien een opmerking, een idee of geef gewoon je mening.
Tot mails! Pootje Elfie xx xx