zondag 5 januari 2014

Wie Ben Ik?

Ik ben een Italian Greyhound of op z'n hollands gezegd een Italiaans WindhondjeEn in Italië heet ik 'Il Piccolo Levriero Italiano'. Ik ben een erkend ras en de kleinste vertegenwoordiger van de Windhonden rasgroep. De fokker gaf mij de prachtige naam Carmen maar mijn roepnaam is ElfieIk heet zo omdat ik intussen de 11e hond ben bij de nieuwe familie die mij heeft uitgekozen én in de 11e maand van het jaar geboren ben: op 14-11-2013. Verder ben ik de zevende windhond in dit nieuwe huis.


Voor een betere weergave op internet, gebruik dan de Google Chrome webbrowser (of download 'm Nederlandstalig:  HIER )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier een reactie. Want vragen staat vrij.
Of heb je misschien een opmerking, een idee of geef gewoon je mening.
Tot mails! Pootje Elfie xx xx